GRÅTER

Nu ligger jag här i min kära säng med mussepigg påslakan och nej jag gråter inte men det är nästan så att jag vill det. Jag var precis inne på camillas blogg och där blir man påminnd om bästa dagen i sittliv, alingsås tog sm guld. Det är sjukt vad den dagen betyder för en. Även fast jag inte spelar handboll längre så har det varit en sådan stor del i mitt liv. Jag rös av videon och ville nästan gråta för jag vill uppleva allt det där igen..

Plus att jag vill lipa lite till texterna som secondhand serenade sjunger. Låtarna får mig att tänka på en speciell person eftersom jag lyssnade på dessa mycket under den tiden. Åååh, jag saknar den tiden på ett sätt. Verkligen jättefina texter som passar in på en själv oftast, i alla fall mig.

Träningen var rolig. Eller spinning var väl inte rolig men det var bara en halvtimma, sen körde vi bodycombat och det var förvånande roligt. Orkar inte förklara vad man gör men kul var det. Jag känner på mig att jag kommer ha lite träningvärk imorgon men det får gå. Nu ska jag äta lite frukt och ja, läsa lite bloggar kan jag tänka mig.

Bilder från den fina dagen jag aldrig kommer glömma. 9/5 !

charlie sjöstrand

klacken var så jävla grym


Kommentarer
Postat av: rohlen

omg, dagen då det bästa verkligen hände. och man var såhär -------------------------------- LYCKLIG, och man bara älskade allt och alla !! :>>> man lär ju aldrig uppleva samma sak någon mer gång, så ett grymt minne för livet !!

2009-11-24 @ 09:14:37
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0