HELGEN GÅR FÖÖÖR FORT

Okej, jag kan erkänna att den började ju inte alls bra. Jag fick reda på att jag nog inte kommer in på media (men ska göra ett till försök) och tårarna kom bara. Kvällen blev bättre när jag fick pratat med emma och det gav mig lite hopp. Senare kom Moa och det blev idol och film.

I lördags var jag med vännerna, Moa och Amanda. Vi spendera större delen av dagen i holmalyckan och kollade på fotboll. Kvällen blev galen. Ni är bäst och jag säger det inte bara för ni är det.

Idag har dagen gått ovanligt fort! Den har inte varit seg alls. Det började med plugg och sedan gick jag och Moa på en promenad. Inte tyst en minut, munnarna bara gick och ändå var vi med varandra hela dagen i går men antar att igår skrattade vi mest. Mycket bra snack fick vi idag och det känns, precis som vi sa idag att vi står varnandra närmare än på länge. Du är viktig för mig moajarl <3

Ikväll var det ju one tree hill och gossip girl. Varför ska det vara så bra? Två koppar te blev det också och snart blir det kvällsmat med bror och far. Fetaost mackor som jag ska göra nu för mamma jobbar !




hoppas allt löser sig snart bara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0