HEMMA FRÅN TRÄNING

Just nu sitter jag här och är lite stolt över mig själv faktiskt, om man nu kan vara det. Jag hade klockan på ringning tio över sex och det var inte lätt att gå upp men jag hade bestämt mig. Det är okej att gå upp halv sju ibland men tio över sex är mycket tidigare. Klockan sju skulle jag var på hälsostudion för ett spinningpass. Det var lugn och fin musik och man fick köra sitt eget tempo men jobbigt var det. Passet höll på i typ 35 minuter men det räckte för att man skulle kännas sig utpumpad. Gött go svettig gick man in i duschen.

Hemma här igen vid kvart över åtta och nu har jag ätit en god frukost, mmm vad gott det var. Skolan börjar elva idag så har några timmar på mig att göra mig klar. Lite glosor att öva på också.


Kommentarer
Postat av: Elin

värst vad du är duktig ;)



har inga speciella affärer att tipsa om faktiskt, shoppade själv inte överdrivet mycket när jag var där eftersom jag var med hela min familj hela dagarna och pappa var itne jättetaggad på att stå o vänta på mig & min syster när vi prova kläder ;p

2009-11-05 @ 15:49:58
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0