INTE HÄNT ETT SKIT

Den här dagen har faktiskt varit rätt onödig. Skolan har bara varit allmänt seg faktiskt och jag har varit trött. Sista lektionen var klockan tre och vem fan är pigg då? Innan dess hade jag en timme rast också, ännu bättre. Gillar inte tisdagar i skolan.

När jag kom hem strax efter fyra fyllde jag skålen med yoghurt, cornflakes, russin, linfrön, nötter och banan. Mättande. Avslutade mitt mellanmål med en kopp te (as usal). Nu sitter jag här och väntar på att få träna fast är inte så sugen för jag har ont i min överkropp så kommer nog ta det ganska lugnt på spinningen idag. Lär bli svettig som ett as ändå.

Imorgon är det a-lags match och jag är sugen på att se match. H43 står för motståndet imorgon och det ska väl svenska mästarna klara av?


VAR DET INTE UNDERBART??

ser ni? hur stor klacken var?

Kommentarer
Postat av: rohlen

dum fråga.. DET VAR HELT MAGISKT ! <3

2009-11-24 @ 20:23:03
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0