KAFFE OCH MASSA KLÄDER

Pappa erbjöd sig att göra "pappa kaffe" som är.. hälften vatten, hälften mjölk som värms. Sedan lägger man i nescaffe och lite kaddermumma och socker om man vill. Smakar delicious i alla fall och pepparkakor till det. Nyåkers pepparkakor är godast så nu vet alla det.

Klockan är tjugo i nio och jag har snart letat kläder på internet i två timmar. Internet har varit lite segt men har hittat massor. Butikerna är i London och jag kan knappt bärga mig till jag får shoppa loss där. Mitt och camillas shoppingsug är inte dåligt nu. Båda har kollat runt på internet efter butiker vi kan gå till. Det är sjukt vad man bara vill handla nu men måste spara pengar. Jag ska inte gå utan tillräckligt mycket pengar i London.

Här kommer lite smakprov.. (allt från topshop eller newlook)





Det får räcka för den här gången. Mycket man vill ha ibland.


Kommentarer
Postat av: kvarnis

grymt ssnygga kläder tycker jag:D

2009-11-16 @ 21:20:42
Postat av: hannis

svar: Tack tack, :) Lust att besälla hem right now !

2009-11-16 @ 21:39:11
URL: http://hahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0