KAN INGET ANNAT ÄN ÄLSKA

- att vara ensamma hemma på lördag kväll
- jul musik (last christmas kommer alltid vara bra)
- att alingsås gjorde en bra match i jönköping
- att jag och mandis har tjänat 600 kr idag
- alla mina vänner
- vårat hus...

Den här helgen har jag knappt varit hemma någonting än så länge men idag ska jag vara hemma hela lördagskvällen och bara ta det lugnt. Jag har faktiskt saknat att bara vara hemma en lördag, konstigt men det är så himla skönt ibland. Nästan alltid är det ju roligare att vara med kompisar och skratta och ha kul men har faktiskt hunnit med det också.

Runt halv fyra började jag smått fundera på hur jag skulle ta mig till camilla idag. Jag var helt slut i benen efter fyra matcher som domare så jag kände att jag orkade verkligen inte cykla dit (10 minuters cykelväg). Pappa föreslog moppen och det var en lysande idé. Det fanns knappt någon bensin men åkte och tankade och sedan precis innan fyra var jag på plats.

Amanda kom precis innnan matchen började och sen har vi bara pratat om allt möjligt. Slutsifforna i matchen skrevs 24-26 men ändå en grym match av Alingsås. Aa, kort och gott om vad vi sysslat med. Så nu ska jag bara sitta vid tv:n (ingen hemma, mamma och pappa på bio som jag hade glömt och fredrik är la någonstans).

bild från igår, på tåget hem.

becca och moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0