LONDON BABY LONDON !

(Hej och välkomna till min blogg)


För tillfället sitter jag och smuttar på en kopp te och lyssnar på bästa chris. Jag njuter lite av livet när jag tänker på sportlovet. Nu tänket alla, vaddå sportlov? Det är nämligen så att camilla har en bror som bor i london och jobbar där och vi ska förmodligen dit ! (är ni inte glada för min skull?) Inga biljetter bokade ännu men det ska vi fixa så fort våra föräldrar har snackat ihop sig och nu har jag redan gått "public" så nu kan de ju inte säga nej. Det blir nog tre nätter och vi bor hos hennes bror och hans rumskompisar (australienare tror jag). Jag har aldrig varit i England och det hade varit mys om detta nu blir av. Mamma gillade det men var lite skeptisk "två tonårstjejer på londons gator". Då sa jag "Marcus är vår beskyddare och vi kommer inte gå ensamma".
Vem vet hur det blir?




Sen när jag tänker på hur jag ska göra med allt blir jag inte lika glad. Jag vet bara att jag vill tycka om att gå till skolan och veta att jag trivs och har kul. (Sen är det skitsamma). Vänta ett år eller inte..

Nu blir det Veronica Mars !!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har heller aldrig varit i London men ska dit den 30:e november! :D

2009-11-03 @ 22:32:33
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: moa

visste det! ;D fan va nice! va, ska du med det emma? :D

2009-11-03 @ 23:29:18
URL: http://moajosefine.blogspot.com
Postat av: Elin

åh vad roligt med london :) det är gött mys där :')

2009-11-04 @ 07:47:18
URL: http://elinhoffen.devote.se
Postat av: Hanna

Moa : det är inte emma karlsson utan emma johansson ;)

2009-11-04 @ 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0