ME LOVE FREDAGAR

Det är fredagen den trettonde och visst, lite motgångar har det varit. Skolan har bara varit för härlig idag och lär bli alla fredagar. På håltimman drog vi till stan och kollade runt lite och hade det allmänt gött sen drog vi tillbaka till skolan för genomgång i engelskan. Ett häfte skulle man göra och sen fick man dra, gilladet. Så kort och gott så började vi kvart i tio och slutade halv två med en två timmars rast. Helt okej.

Det var ju tänkt att vi skulle käka på rasten men vi tog det på eftermiddagen istället och nu till min motgång. Jag trodde jag hade tappat min plånbok, blev orolig och tänkte att den måste ju ligga i skåpet. Vi drar tillbaka till skolan och kollar i skåpet, nejdå där är den inte. Ronia säger "men ta ut allt i väskan" och ja där ligger den gömd i matteboken. Då blev man inte glad.

Vi drog till thai takeaway och åt i typ två timmar, tjöt och sånt, treeevligt ! Go tjej !

Ikväll blir det tjejkväll hos ida stålsjö (www.idavendela.blogg.se). Gamla gänget, mys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0