MUSIK TIPS

Nu har jag suttit i någon/några timmar och grejat lite med bloggen. Lagt till lite grejer och ändrat lite typsnitt. Nu har även jag kategorier men än så länge finns inte så många inlägg i kategorierna men från och med nu ska varje inlägg läggas i en kategori.

Jag tänkte börja med musiktips imorgon. Ingen aning om folk lyssnar på det jag lägger upp men skitsam. Den här gången bli det nog ingen speciell utan lite mer blandat.

Om en timme är det one tree hill och klockan sju är det gossip girl. En kväll att se fram emot. Jag har kommit på att jag älskar söndagar. Man bara lullar runt här hemma och gör saker man tycker är gött. Skolan börjar inte förrän tio imorgon så behöver knappt passa någon läggdags tid.

Just det ja, jag satte ju upp lite nya foton på mitt rum igår...

Skolfoton från iår på mig och bror


Kommentarer
Postat av: rohlen

JA ! fast du ligger nästan på samma nivå som täcket :/ ..

2009-11-22 @ 21:31:56
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0