OLD LADIES

Haha, väldigt exalterad över att vi återförenades idag lite tjejer. Jag, Moa och Rebecca var åtskiljaktiga ett tag på låg-och mellanstadiet men sen splittrades vi men idag var vi med varnadra igen och hur kul var inte det. Vi såg ett gamalt videoband på mig och rebecca och jag önskade att alla skulle få chans att se det. Helt sjukt vad kul det är att se sig liten. Söt var jag då iallafall, mitt utseende nu kan ju diskuteras. Mycket skratt som vanligt med er vänner. loveugirls.

Hursomhelst så ska jag titta på EMA på mtv klockan nio och innan det vet jag inte vad jag hittar på. Oj, nu var det visst vänner på tv. Tjjingeling!<3


någon är vääääldigt söt                 och en tuffing



Kommentarer
Postat av: hoffen

haha lite?jag skulle säga väldigt !;D haha nej usch då får man ju bara panik över att man inte har råd :p



förresten vadå att ditt utseende kan diskuteras? dumt sagt! :P

2009-11-05 @ 20:23:30
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0