SÅ HÄR ÄR DET

Det är sista dagen på lovet och alla känner lite ångest?

Jag gissar på att det var många som var ute och festade igår och mår inte riktigt lika bra idag som man gjorde igår. Det är dock okej att ligga inne på en söndag och det är faktiskt sista lovdagen. Jag stannar inne idag också, inte för att jag var ute och festade igår bara för att det är söndag. Men för att klara av söndagen på bästa mysiga sätt har jag tagit mig en ganska lång sovmorgon (notera gott folk, klockan elva gick jag upp!), slöat länge vid tv:n. Jag stängde in mig på mitt rum för några timmar sen och har sedan dess lyssnat på go musik och hunnit dricka en kopp (rabarber/grädde) te. Gott !

Jag har en förklarning till varför jag sov så länge faktiskt. Jag var inte ute och partaja men gick och la mig vid två ändå. Det blev myskväll med bästa tjejerna, M&A. Min sömn blev som vanligt 9 timmar. Det är sjukt för det spelar nästan ingen roll när jag lägger mig, jag sover nästan alltid 9 timmar.  När jag lägger mig ett vaknar jag tio och i natt la jag mig två och vakande elva. It makes sence.

Som ni såg i mitt tidigare så är det massa bilder från tjörn i sommras. Det är amandas bilder men nu har jag äntligen fått dem från ett usb. Moa har haft usb:et ett tag men igår fick jag det så varför inte ladda upp ett par goa bilder?

partyy (?)

(jag vill inte vara ensam längre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0