SKOLAN

Det är blandade känslor med skolan och så. Ibland känner jag attt linjen är rätt men emellan åt känns det så tråkigt. Förlåt calssmates men vi måste göra det roligare att gå till skolan. Eller är det jag som är tråkigt? Jag vill bara kunna skratta och ha kul. Jag läser idavendelas blogg och där står det om hur kul det har och jag vill också ha det så. Jag vill kunna känna att jag vill gå till skolan. Det enda som måste göras är att bli positiv och göra kul grejer efter skolan och på helger. Nej nu klgar jag mycket men jag vet nte vad jag vill. Jag trivs bra men det är bara inte kul att gå till skolan, jo ibland men inte alltid.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hanna, det är ju jätteviktigt att man trivs i skolan, både med linjen och klassen. Jag har haft väldigt tur för jag har kul i skolan varje dag fastän skolarbetena kan bli för många ibland, men det är ju det viktigatse. Att man trivs och har kul! Så om du inte trivs tycker jag verkligen att du borde byta. :) <3

2009-11-05 @ 15:56:18
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0