SLAMP DISKUSSION

När jag kom hem från skolan idag, trött och lite utmattad är det första mamma säger "En fråga bara, vad har du på dig?". Jag hade en längre t-shirt (som täckte röven) och en tjockare tröja och strumpbyxor. Jo visst, mamma vill ha sin diskussion om "var går gränsen?".

Sjukt irriterad blir man när man haft en jobbig dag i skolan och inte ätit på flera timmar.

Ikväll blir det ingen träning så det blir barachill idag. Egentligen var det tänkt att jag skulle vara med moa men vi ställde in det eftersom vi slutade på olika tider. Men kanske träffar henne på lördag isället.

Nu funderar jag på att göra klart en svenska uppgift så jag har det gjort eller om jag ska inte göra någonting. En film står på laddning så den kan jag inte se förrän ikväll så ska nog göra lite svenska.

Slänger in ett till inlägg senare, ha det bäst !!


skriver ett referat som handlar om företaget patagonia


Kommentarer
Postat av: Ronia

hahah! mammor alltså.. ibland kanske man känner för att va lite sexig liksom? det ska dom väl inte klaga på. det är på det viset de får barnbarn sen så :D PUSS på dej

2009-11-26 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0