"SOFFHÄNG"

Det var några veckor sedan jag fick reda på ett nytt ord, nämligen "soffhäng". Min nya vän Ronia skrev något liknande att hon skulle sluta med soffhäng. Vem gillar inte det nya ordet?

Idag har det blivit lite soffhäng på eftermiddagen, eller enda sen jag kom hem faktiskt. Jag hade lite värk som bara tjejer kan ha så kände att jag fick tillåtelse att sitta i soffa i tre timmar. Det blev lite veronica mars, one tree hill och på slutet blev det projekt runaway.

Nu är jag lagom seg och funderar på ta en dusch och fräscha till mig innan bion, kanske en bra idé. Det är cirka två och en halv timma som jag ska vara vid saga. Nej, nu fanns det inget mer kul jag kunde dela med mig av för jag har gjort nada idag !

såhär kan det se ut eller såhär ser det ofta ut

Kommentarer
Postat av: Ronia

Jag gillar iaf min nya vän!! :)

2009-11-20 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0