SOVA ÖVER?

Goddagens !

Längsta dagen i skolan och det finns egentligen inte så mycket att säga förrutom att vi fick reda på våra matteprovs resultat. Det var ett Vg-prov och jag fick vg så jag är nöjd och igår fick vi reda på företagsekonomiprovet och det gick också bra, mvg. Ska skryta lite med att jag fick 53/54 och ett jätte slarv fel men många hade full pott men jag är nöjdis.

Det var sjukt länge sedan någon sov här måste jag säga.. hm, det måste nog varit tobbe som sov här senast i augusti och så länge sen var det ju inte, trodde det var  Camilla har praktik och är ledig imorgon och jag har sovmorgon till tio så vi tänkte att hon lika gärna kunde sova här. Eller inte lika gärna, så klart jag vill det! Det är något konstigt med oss två eftersom vi tänker väldigt ofta samma saker eller tänker säga samma saker. När jag föreslog att hon skulle sova här sa hon att hon precis hade tänkt på det...

Detta mörket, vart är vi på väg? In i mörkrets djup eller något liknande. Redan vid fyra börjar det bli mörkt. Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. Nu är frågan vad jag ska bjuda på för bild idag. En sommarbild eller en vinterbild?


moa i februari                                            hanna i grekland
det fick bli en från vinter och en från sommaren


Kommentarer
Postat av: Elin

vinterbilder ska det vara nu ju ;)

men sommarbilden va med härlig ;)

2009-11-19 @ 20:15:11
URL: http://elinhoffen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0