STORT FRÅGETECKEN

God afternoon och hej på er!

Det är tisdag och det betyder för mig träningsdag. Jag har varit skit lat på lovet och inte hunnit träna någonting och det är lite sant att jag inte har hunnit för jag har gjort massor. Två-tre dagar var jag hos farmor, två dagar hjälpte jag camilla med hennes rum och så var jag i göteborg en dag och det var faktiskt lov så det är okej att inte trända då. Nu är det dock dags att dra igång igen med dubbla pass. Bodypump och sedan spinning.

Idag har jag funderat över vad jag vill göra med mitt liv, låter dramatiskt men jag ska kanske byta till media för entreprenörs känns faktiskt inte riktigt "mig" och det är först nu jag börjat fundera. Det bär av till syon(?) klockan halv tio imorgon och se om jag kan få prata av mig lite. Det blir nog en del att ta igen om man ska börja på media eftersom de har mycket specialämnen men jag ska väl klara det? jobba lite extra skadar ju inte när man inte har gjort ett skit sen gymnasiet började..

Pratade lite med emma förut och hon trodde jag skulle gilla media :)

den här killen är rätt ok faktiskt.

och han här är lite småsöt såja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0