TIME GOES FAST SOMETIMES

Jag var inte alls spinningsugen men det är då tiden går som fortast. Det var några "backar" och sen var det sluspurten och så var det klart. Härligt svettiga vandrade vi vidare till passet "boll". Man skulle inprincip göra alla övningar med en sådan där jätteboll. Nu vet iallafall jag att jag behöver öva lite mer på min balans men det gick bra ändå. Ett pass som vi kan tänkas besöka igen tror jag.

Efter att träningen var klar skulle jag duscha men amanda skulle inte det så vi satte oss i omklädningsrummet och började prata. Emma E kom en stund och tjötade med oss en stund och sen spann vi vidare på massa olika saker. Det blev mycket prat om julen och jultraditioner. Lite underliga traditioner men det är så det ska va och kommer alltid att vara.

Mer babbel och sen insåg vi att klockan var ganska mycket och gymmet kanske hade stängt? Jag trodde gymmet stängde tio men icke sa nicke. Gymmet stänger nio varje vardag förrutom fredag. Våran klocka stod på tio över nio och vi sprang ut till receptionen och dem skulle precis gå och dem hade inte ens kollat till oss? Det är ju deras ansvar att se till att ingen är kvar och dem skällde typ på oss och sa "Nästa gång måste ni ha koll på tiden, tjejer".
Men tänk om dem inte kollat i omklädningsrummet och vi blivit kvar? Det är också en tanke...

Time goes fast sometimes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0