TRÄNA? NEJDÅ

Jag som hade planerat att träna mycket den här veckan efter godiset i lördags.. men nehe då. Isället går man och blir förkyld och så, visst det är väl inte så farligt men har ingen lust att vara sjuk i helgen när jag och amanda ska dömma ännu mer. Hon vill ju inte precis stå själv på plan  och än så länge känner jag mig hyffsat frisk så det är bra.

Om sisådär en kvart ska jag och pappa hämta amanda så åker vi till ingared. En match är inte så farligt så det ska vi väl orka med.

Bestämde precis med Ronny att vi ska käka lunch ute imorgon och vara lite sociala på vår håltimma isället för att sitta hemma och uggla sönder. Vart vi tar vägen imorgon beror på avd vi är sugna på. Hadet nu fint läsare! Aaaatshhoooo

in action.. yeah!

Kommentarer
Postat av: camilla

jag vill ha bilder av dig, slovenien och alla ! : D

2009-11-12 @ 20:14:08
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0