TV TV TV

Just nu sitter/ligger jag i soffan och ser nog lite nördig ut. Glasögonen på och datorn i knät. Ska strax lägga undan den igen för att fortsätta kolla på tv. Det har ju varit one tree hill och gossip girl sen klockan sex och timmarna går fort när programmen är bra. På tv just nu är "vem kan slå philip och fredrik?".

RESAN TILL LONDON ÄR NU BOKAD, SÅ JÄVLA GLAD ÄR JAG ! VI KOMMER HA DET SÅ JÄVLA BÄST ! LÄNGTAR TILL MASSA SHOPPING PÅ LONDONS GATOR.
Idag har jag och camilla kollat in massa butiker vi kan gå till, skriver mer om det imorgon när jag har tid. Nu ska jag återgå till tv:n, sista inlägget för idag.

Skolan imorgon börjar tio så det är ganska nice. På eftermiddagen är det planerat att jag ska hämta min lill-kusin på dagis och imorgon blir det också lite matte-plugg. Ha det gött för det ska jag !
 

Kommentarer
Postat av: rohlen

DU, JAG LÄNGTAR MED, DET LÄR JU INTE BLI ANNAT ÄN BÄST ! !!

2009-11-15 @ 20:12:19
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0