VI HAR MÅNGA PLANER

Nyss hemkommen från ett lite mindre lyckat träningspass men vad spelar det för roll när man har sällskap?

Det var tänkt att vi skulle gå på ett intropass som det kallas. Det är ett introduktions pass, man går dit om det är något nytt man vill testa så det betyder oftast att det inte är så många på just de passen. När vi väl var där och märkte att det typ bara skulle bli vi två blev vi tveksamma och hoppade över. Väntade en stund och sen kom vi på att vi kunde ta en sväng på gymmet isället. Lite blandade övningar och så var man klar. Det blev lite bänkpress och frivändningar, höhö. Dock inte så seriöst.

Efter det satte vi oss ner och kollade igenom alla pass hälsostudion erbjuder och vi kom på att vi kanske skulle hoppas över skolan och bara träna 24/7. Det hade blivit ett helvete och trött hade man varit men ändå kul att testa vad kroppen pallar? Fast lite orimligt kanske, det blev till slut nio pass vi ska hinna med om vi orkar men kommer säkert bli mindre i alla fall för tror inte vi kan gå på alla eftersom vissa krockar.

Planering för kommande vecka ser ut såhär..
Måndag: 18.00 - Spinning 30 min, 18.30 BodyCombat 60 min
Tisdag: 18.30 - Spinning 60 min, 19.30 Boll 30 min
Onsdag: 17.00 Core 30 min, 17.30 Gym 45 min
Torsdag: 07.00 minspinning 45 min
Fredag: 17.00 - Challenge 60 min
Lördag: 9.30 - Bodypump/spinning - 90 min
Söndag: Lediga !!

Återstår att se om allt kommer att göras..


mitt lilla datahörne, här sitter jag oftast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0