DEAR GOD !

Godnatt gott folk därute som just nu kanske dansar loss, redan sover, myser med pojkvän, gråter över pojkvän/flickvän, chillar vid datorn och små slumrar vid tv:n !

En värd lördag! På lördagar brukar det vara lite skönt att ta det lugnt på dagen och sedan hitta på något på kvällen men idag minsann som ni evt har jag dömt matcher och jag känner hur värt det är nu. Emma drog precis, vi har bara haft en mysig kväll. Rebecca var med från början men drog vid nio ungefär.

Tack för sådana här dagar, dem behövs. Nära vänner och film mys. Jag har inte bråttom i säng så det är skönt och känner mig ganske pigg och fräsh. Eller inte så fräsch kanske. Imorgon ska jag förbereda mig mentalt inför kommande vecka som kommer bli hektiskt. Vi ska interljuva våra mentorsföretag och utifrån det ska vi skapa en rapport och en powerpoint. Vi snackar grupparbete nu och jag måste lära mig att inte bara jag bestämmer. Det kommer nog bli bra tillslut och jag ska göra mitt yttersta för att det ska bli bra!

Många rader idag... Jag läste just Fokis blogg som jag följer att hon vann tre priser i årets blogawards. 1. Årets mest orginella blogg 2. Årets nykomlig 3. Årets blogg. Grattis till henne måste jag ju säga.

"Have a nice night"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0