DET ÄR FREDAG ! UNDERBART HÄRLIGT !

Äntligen är fredagen över. Orkade inte med skolan idag, inte för att det var jätte trist men var tvungen att cykla i detta jävla piss väder vi har idag. I morse snöade det och vi hade bara en lektion sen hade vi lång rast så då tog jag cykeln hem igen(snöade då med).

Nu är skoldagen över i alla fall. Jag har precis tryckt i mig lite mellanmål med njutning. Ingen hemma och det betyder att man äter och kollar på vänner samtidigt. Idag gjorde jag kaffe, två mackor, ett glas proviva och ett knäckebröd. Vill bara tala om att det smakade grymt gott! Ni får se mina underbara mackor på bild här nere.

Idag ska jag på middag med tjejerna. Kommer bli sjukt nice ! Innan dess ska jag bara slappa och kanske dra ner på stan en stund innan och köpa hårspännen.

Lite bilder från denna fredag!
 



tack för att jag älskar mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0