ETT BESÖK

När jag vaknade imorse var jag rätt trött men jag blev faktiskt rikigt fort pigg. Som ni vet hade jag datorkunskap imorse och efter det hade vi språk. Egentligen gjorde vi ingenting förrutom att gå igenom saker vi ska ha på provet på torsdag. Många glosor som jag borde plugga på. Jag har haft all tid i världen idag men kände inte för att sitta ner och plugga. Ngon konsitg energi gjorde så jag började städa hela mitt rum. Vartenda hörn är nu rent från smuts och damm. Men idag var det kul att städa.

Jag är för tillfället vädligt intresserad avinredning. Pengarna räcker dock inte så långt men små investeringar är alltid kul. Jysk har en del fina kuddar, ljus och annat små plock så jag drog mig ditt och fann ett par lyktor. Fick mig också ett spegelunderlägg som jag kan ha min te-kopp på.

Jag har kommit på att jag älskar hösten och jag säger inte det bara "för att" men den är verkligen mysig. Tända ljus kan man inte ha på sommaren och det passar bäst nu på hösten när mörkret lägger sig. Mitt rum ser väldigt mysigt ut nu måste jag säga och jag älskar det med. Mitt rum består av mycket rött och när det är mörkt och man har tända ljus blir det en väldigt go känsla(tycker jag)

Det händer inte allför ofta nuförtiden men jag har varit på extremt bra humör. Pratat glatt med mamma, bror, jag har städat, köpt ljus lyktor och sen ska jag läsa på tyskan.

Camilla, min vän Camilla mår inte så bra. Jag var där en sväng förut för att vara lite snäll och höra hur det var med henne. Knappt hört från henne sen i Torsdags. Det beror på att hon knappt har kunant prata och kan det knappt nu heller. Tycker sjukt synd om tjejen. Imorgon ska jag föröska fixa hem lite läxor åt henne. Det enda jag kan säga är väl, krya på dig kära vän <3

mina ljuslyktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0