GLÄDJE OCH SKRATT

Inga förväntningar alls på hur kvällen skulle bli men det blev väldigt roligt. Det var ett tag sen jag skrattade så mycket. Nya och Gamla vänner är en bra kombination. God mat, gott snacks, kortspel i alla dess former och lite privata frågor men sjukt kul alltihop ! Nu tror alla jag är lesbisk men det är jag faktiskt inte, haha. Finns inte så mycket att säga, braaaaaaaaaaaaaaaaa kväll !

Magen och käkarna gjorde ont för man skrattat så mycket...

Min käre bror kom och hämtade mig vid tio i ett och nu är ligger jag i min säng med färdig borstade tänder. Ska kolla igenom en del bloggar för spelar roll när man går och lägger sig. Det är looooov ! Det är först nu jag har insett att det faktiskt är lov. Godnatt då mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0