GODMIDDAG KAN MAN SÄGA

Tråkigt väder ute idag och kallt är det också !

Jag fick just precis ett sms från boomboom. Hon frågade om jag ville dömma idag och klart jag vill det. Behöver verkligen extra pengar innan jul till julklappar och sånt. Som ni vet dömde vi ju i helgen men det blev inte alls så mycket pengar vi hade trott. Vågar inte ens berätta hur lite det blev, haha. Eller extra pengar är extra pengar så det är väl bra antar jag.

Ska kila tillbaka till skolan alldeles strax faktiskt. Jag har haft lång rast och tiden bara försvinner om jag ska vara ärlig. Tittat lite på vänner och ätit, det är vad jag har hunnit med.

Halv sex blir det träning och sedan vidare och dömma med boomboom, nice ! Pusshej <3


kolla vad fint jag har dekorerat min
spegel. med höstlöv. fyndigt hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0