GOOD RESPONS

Hej både goa och glada ! (positiv jag är då)

En match att dömma stod på schemat och det gick väldigt bra måste jag säga. Tjejerna vid dömde var duktiga så vi behövde inte göra något svårt jobb så det var skönt. Idag fick vi kontanter rakt in i egen ficka. Både bra och dåligt. Vi fick också bra kritik från ledare och föräldrar, det tackar vi för !

A-lags match idag. Alingsås-Helsingborg. Hoppas på en bra match annars är det inte kul. Och ikväll blir det mys med några tjejer, vilka som ska vara med har jag ingen aning om men det blir säkert kul.



(Jag måste bara säga att jag klarar inte av folk som smaskar. Det kan göra mig galen ibland. usch nej, ibkand är jag lite väl petig men tycker det är jobbigt och jag tror inte jag är ensam om det.)


Just det ja, här är en bild på tunnikan. Färgen
 ser lite annourlunda ut men ungefär så här.

Kommentarer
Postat av: camilla

hah, det bli du, jag, moa, linnea, louise och olivia. tror jag det var ;)

2009-10-24 @ 14:59:47
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0