HMM?

Sjuk dag!
Skolan började klockan tio med språk och sedan får jag reda på när jag sitter och äter
att vi inte har några fler lektioner idag. Vi som verkligen behövde de lektionerna. Lär ju
bli pannkaka av allt på slutet men ändå gött! På senare tid har jag varit shopping sugen
och eftersom jag inte orkade dra hem direkt tog jag mig en sväng på stan och inhandlade
ett par vinterdojjor. Riktigt nice ! Mamma pröjsar också.

Nu kikar jag på vänner och ska strax göra mig lite mellanmål. Träning ikväll halv sju.


Imorgon på eftermiddagen är det kompliteringsdag och där behöver jag inte vara med
och på något konsitgt vis har de sällt in bara våran språklektion så jag går inte till skolan
förrän på fredag igen. Skulle ju haft tyska prov imorgon men det blir framskjutit, lite
nice faktiskt. Har inget plugg idag så kan bara chilla järnet ! Ha det nice ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0