IT´S SUNDAY, AGAIN

En väldigt kort runda på stan, testade lite kläder men ska till göteborg på torsdag så kände inte för att lägga ut pengar precis. När jag kom hem var det som vanligt den traditionella fikan som alltid sker på lördagar och söndagar med familjen. Runt ett fikar vi alltid ! Det blev tal om skidresor. Mamma och pappa ska till italien men är inte sugen på att åka med bara dem iår så vet inte hur det blir. De hade också ett förslag om att åka bort några dagar på jullovet.. hmm, inte över nyår, då vill man ju vara hemma men jag vill ju åka skidor med ! det är en del av mig, har gjort det i stort sett varje år sedan jag var typ fyra..

Och om jag ska åka på åre-lägret i år igen måste jag kanske betala själv? Och min mamma och pappa tror jag kan punga ut 6000 kronor är dem nog dumma i huvudet. Det löser sig alltid, så här veligt är det alltid i början, i alla fall i vår familj.

Ska strax klicka igång en film, "the day after tomorrow" och camilla is on her way over too me. Kram

ÅRE LAST YEAR, SJUKT BRA VAR DET !

stina och jag dampar loss (?)

en aning kallt men vad gör man inte för killarna? haha

bäst var det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0