IT WENT VERY WELL FOR EVERYONE

Det var faktiskt inte så farligt att stå där uppe. Jag visst vad jag skulle säga och alla i gruppen var väl pålästa. Fick bra kritik av vår mentor jens också så det är bara kanon. Vi var klara med allt vid halv tolv så då började lovet. Lite lyx sådär jämfört med alla andra som kanske fortfarande är i skolan, mohaha.

Hade ju inte direkt något att göra hemma så tog en sväng på stan med ronny (ronia). Söt tjej ! Jag hittade en oversize tunnika som jag letat efter på Lindex. Det är svårt att förklara färgen men lite rosa/lila typ. Nice ! Nu ska man bara se till att hitta en snygg kavaj eller något likande till den. Mys

Jag lipar också för nu har jag sett klart alla mina vänner avsnitt, vad fan ska jag göra på lovet? Seriöst, det har varit mitt liv i några månader nu ! panikpanik. Jag kan ju inte direkt börja om, igen. Det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0