JOSHUA RADIN

Jag säger bara joshua radin ! good shit !

En hemmakväll med familj, fotboll och popcorn ! Nu checkar jag runt på internet vad jag ska köpa när jag har fått pengarna. Funderar på en kavaj, kan det vara något gott folk? eller hmm, skulle gärna vilja ha någon oversize tröja/kofta som man kunde mysa i. Lär ju inte hitta något men kan alltid försöka. Jeans hade inte heller varit fel och inte heller en lite längre t-shirt/tunika.





Härom dagen kom jag på mig själv att man ljuger verkligen för sig själv. Eller åtminstone jag. När jag är med andra kan jag ganska lätt stå över "för mycket" gosaker. Inte för att jag inte kan det när jag är själv men när ingen ser att man äter så vet ingen och då tänker man att "det gör inget", jag har/är förtjänat/värd det eller något.
Men varför har man förtjänat det egentligen? När man mår dåligt? Nej! Då vill man väl fan inte gå upp i vikt och bli ännu mer ledsen? Am I right? När man tränat tycker man oftast att man varit duktigt men om du då äter för mycket gosaker vad var då meningen med att träna?

Jag ska inte säga något för jag tänker i samma banor som alla andra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0