KATCHING

Cha cha bloggen*

Dagen närmar sig tolv och jag har inte orkat göra något förrutom att äta frukost och sitta vid tv:n. Det enda "bra" program på tv:n var hannah montana, haha men det fick gå.

Gårdagen spenderades i Göteborg med Amanda och Moa. Det blev en del shopping trots allt gående. Fy vad trötta vi var när vi kom till allum. Så fort man gick in i affär ville man sitta så det var väl ingen lyckad shopping där men annars så var det bra. Mycket skratt som vanligt med dem två och det behövdes eftersom kvällen förlåt men sög. Det skulle vara en tillställning i gerdskalokalen men blev inget av det. Alla bara satt och jag vet inte vad folk gjorde. Jag ville lyssna på Dr. Bombay men ingen mer än jag verkade gilla den sortens av musik.

Pictures of my new clothes

Moniki 300;-

Monki 350;-

HM 250;-

My beautiful friends

Moa Jaaaaarl

Amanda Axelsson

Och jag

Hanna Ahlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0