MANGIAMO

Halv sju var bordet uppbokat på mangiamo. vi blev lite fundersamma när vi fick ett bord mitt i resturangen men efter ett tag vande vi oss och kunde prata och skratta utan ngra helst problem. Tiden rann iväg väldigt fort. Vi satt där i ungefär fyra och en halv timme. Jag, Moa och Amanda beställde in pizza (sjukt god). Camilla tog pasta och kyckling, fick smaka en bit och det smakade också sjukt gott.

Efter en hel del babbel om allt som har hänt sedan vi senast träffades (5-6 veckor sen) var vi nöjda och gick därifrån. Jag måste bara säga att vi var de yngsta där. Egentligen var det arton års gräns men vi fick komma in på något sätt eftersom vi bokat bord och blabla. Så det var lite lustigt!

Vi tog massa fula kort som jag hoppas kan få av Moa någon dag. Jag tog typ ett eller två kort, om dem blev bra lägger jag in dem imorgon. Vill egentligen bara säga att ni är underbara tjejer ! Alltid kul med er och jag är helt ärlig. Ni är bäst <3 Hoppas på fler sådana här kvällar framöver. Eller fika nästa? haha

Godnatt folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0