RAPPORT, ALMOST DONE!

God eftermiddag !

Rapport från sängen, väldigt bekvämt, ja. Första gången jag är riktigt tröt efter skolan och det känns bra för då vet jag att jag har jobbat bra. Entreprenörsprogrammet har varit rätt slappt hittils och det kan jag ju säga att det trodde jag inte. Det har varit skönt på sätt och vis men jag gillar att ha att göra.

Den här veckan är det ju som sagt projekt vecka. Våran grupp fungerar bra och vi är snart klara med våran skriftliga rapport och det är oerhört skönt. Powerpointen börjar också bli klar, vi har i stort sätt bara det vi ska säga kvar att göra. Alltså när vi ska redovisa måste vi vara förberedda på vad vi ska säga och i vilken ordning vi ska göra det.

Igår och idag morse så skrev jag ner allt för hand med hjälp av de andra. I slutet på dagen fixade killarna det mesta. De satt och skrev in allt på datorn så jag tycker vi har delat upp arbetet bra ändå. Det sista är att någon annan ska läsa igenom det och ändra lite småsaker som blir fel när jag jobabt med en text för länge. Det blir lätt att man stirrar sig blind och inte ser felen.

Aja, om en timme ska jag möta Moa för vi ska träna bodypump. Vi ska möta Amanda där nere så det blir lite nice. Känner att jag kommer somna gott ikväll och imorgon har vi bestämt att vi ska börja halv tio så det är skönt. Eftersom vi känner oss såpass klara så tyckte vi det räckte.

Nej, mycket text nu... Ha det allra bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0