STOPPA BAKELSERNA

Nej, nu får det fan med räcka med bakelser och sådan skit. Det har blivit mycket firande den här veckan på något konsitgt vis. Fredriks körkort, gäster och jag själv har varit gäst och blivit bjuden. Nej, usch, stoppa bakelserna innan de hinner in i min mun förfan ! Jag känner mig fet och nu mår jag inte bra, dåligt samvete!

Det blir ju inte bättre med att jag tänker lägga mig i min säng och kolla på vänner... Men imorgon ska jag försöka mig på ett spinningpass eller något liknande. OCH INTE ÄTA ONYTTIGT.

det här har jag ätit, så jävla gott men slut på det nu

och denna gång ska jag verkligen lova mig själv att hålla det

morotskaka är nog det godaste jag har ätit i hela mitt liv, i kakväg menar jag då

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0