SUPER HUMAN - CHRIS BROWN feat. KERI HILSON




Godmorgon sunshines !

Från och med igår och en vecka framåt ska jag försöka lägga in en ny låt med chris brown varje dag bara för att han sjunger så bra. Jag har länge velat gå konsert med han. Jag kan ju säga att jag är fett avundsjuk på isabelle som var och såg han i våras. Tror det var grymt ! Nästa gång han kommer till sverige hoppas jag kunna åka dit med någon?

Idag bär det av till göteborg över dagen och sen på kvällen blir det andra grejer (och grunkor).

Kommentarer
Postat av: mosiii jaaarl

MED MIG MED MIG :D han är kung

2009-10-29 @ 19:34:36
Postat av: hannaaa

ELLER HUR ! bra att någon tycker det ! love him ! <3

2009-10-30 @ 11:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0