TUDILU

ååååååh vad jag är trött !

Snart klara med hela arbetet. Vi har bara redovisningarna imorgon kvar. Två stycken dessutom. En om företaget och en om våran tvål. Rapporten är inlämnad och är rätt nöjd med den så det känns skönt.

Jag hoppas vår grupp klarar oss galant imorgon, vi ska bra försöka låta glada under redovisningarna. Sen r det liksom över. Jag tror vi ska redovisa som nummer två. tagga!

Idag kommer jag nog också bara vila. Min huvud värker men mår bättre. Har tagit panodil under dagen så det har gått bra. Finns ett inlagt bodypump pass klockan 7 men tror jag skippar det i alla fall.

(inget kul att skriva om den här veckan eftersom vi jobbar med samma sak hela tiden och så vill jag bara att det ska vara över nu och gå på lov) Vi är värda det, iaf vi entreprenörer ! hihi

Nu ska jag kolla lite bloggar och så för det är nice, pusspådet. Vill till stan och kolla kläder men orkar fan ingenting. Jag är latis !


bjuder på en bild från norrland förra året ! nice var det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0