TYSKA PROV IS COMING UP

Jag har små startat med mitt pluggande till tyska provet idag ! det skulle jag gjort för länge sedan men antar att jag tror jag kan det ganska bra utan att behöva plugga. Det brukar fungera så med mig om jag inte kan det börjar jag typ en vecka innan och tar en sak i taget men när jag känner mig säker så räcker det att jag pluggar två dagar innan och det är skönt att man känner sig själv? inte sant? Hoppas ni förstod min poäng där !

Tror jag har fått in glosorna i hjärnan nu i alla fall. Sen är det bara resten kvar men han sa att om man kunde glosorna så hade man i alla fall G. Imorgon har jag ännu mer tid så ska plugga mer då.

Nu har jag förtjänat några avsnitt vänner. Jag är fan helt jävla beroende. Vill inte tala om hur mycket jag glor på det programmet. Sanslöst... Men det är sjukt bra, kan inte hjälpa det ! Jag lovar er, om ni börjar kolla kommer ni fan bli fast. För en stund sen gjorde jag mig en stor skål yoghurt(vilket jag älskar) med massa nötter och annat i och en stor kopp te. Mitt liv är inte alltid dåligt, inte för att jag sagt det heller. Imorgon ska jag bjuda på en kanon grej som kommer inträffa i helgen!

Skolan var också kul. Blev lite mobbad på bibliteket med det är okej, jag ska bli bibliotikarie (?) när jag blir stor ändå så(skämt). Sen var Engelskan rätt kul med ! Gott, vi ses, puss <3


en bild serie på tiden då man lirade handboll får det bli






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0