VART ÄR MIN BLOGG PÅVÄG?

Besökarna kan variera men dem sjunker drastiskt ibland och då känns det på något sätt onödigt att blogga. Visst ibland gör man det för sig själv och det är kul men man vill väl ändå ha folk som läser? Det kan ju bero på att jag inte bloggat på typ två dagar men ändå tråkigt.

Jag har i alla fall haft två superbra dagar hos farmor. Jobbade igår och en del idag så drog in en extra femhundring, det tackar vi för. Jag älskar farmors säng som jag sovit i. En 130 cm säng och mysigt rum. Ganska gammeldags men så himla mysigt och välkommande. Jag saknar de dagarna jag och min bror var små då vi bodde hos farmor i flera dagar och bara var med henne. Vi fick alltid honungsmjölk och skorpor på sängen och vi gick ner till sjön på dagen och matade fåglarna med gammal bröd. Önskade jag var liten igen.

Lite bilder och sådant kommer senare eller imorgon. Pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0