VART TOG KORDINATIONEN VÄGEN?

Jag var som sagt på ett step-intervall pass idag (som jag trodde bara skulle vara 30 min långt så jag skulle hinna hem till gossip men det visade sig vara en timma långt). Kul var det inte heller för man skulle göra massa step kombinationer och jag hängde inte med alls. Första gången också men ändå, jag skämde ut mig där jag stod. Längst bak i salen som tur var. Nej, det gör jag faktiskt inte om. Spinning är till och med bättre. Jag förstår ändå inte, varför hängde inte hjärnan med? Så svårt var det inte när jag tänker efter.. Det blev i alla fall träning.

Ikväll ska jag inte göra någonting.. har ingen film, inga vänner avsnitt så vad ska man göra? kanske hittar någon gamal bra film på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0