VINTERTID

Nu går vi mot mörkare tider. Inatt skulle man dra tillbaka klockan en timme så egentligen är klockan halv tolv men är istället halv elva.

Inget direkt inplanerat idag. Funderar på att dra mig till stan en stund själv och bara varndra runt och kolla lite kläder och så. Eftersom det är söndag och det alltid är något skumt med söndagar så ska jag nog inte vara med någon idag för det brukar ändå bra vara segt. Just det ja, träna ska jag ju göra också ! härligt ! Frågan är ju den bara om man ska gå på spinning eller core och step-intervall. Om jag går på det sistnämda hinner jag hem till gossip girl så frågan är ju.. Spinningen på söndagar är inte så roliga så det blir nog core och step.




den nya säsongen har ju börjar gå nu, toppen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0