22.00, BEDTIME FOR ME !

Känns lite konstigt måste jag säga. Jag har inte varit i själva skolan sen i tisdags för i onsdags var vi på utbildningenshus och där blev vi indelade i våra mentorsföretag. Imorgon börjar skolan klockan åtta, enda dagen vi börjar åtta och då får man ta sig upp vid halv sju men det ska nog gå om jag lägger mig nu.

Jag har förnyat mig lite grann i alla fall och en stund framöver. Min design är väl inte så inspirerande bara för att jag inte är så "haj" på design men jag ska försöka lite bättre någon gång i höst. En fin höstbild som header vore inte heller fel men vafan, det här får duga så länge !


Det här är mitt rum från soffans vinkel

Det här är mitt rum från sängen vinkel

(Och jag är grymt sugen på en chailatte från espressohouse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0