AJ AJ

det är fruktansvärt vad tänderna kan ömma. I förrgår satte jag in gummiband mellan tändera för att det ska säras lite innan jag ska få min räls och nu gör det ont när man tuggar. Jag vet inte om jag är extra känslig men det gör faktiskt ont så bästa maträtten är väl soppa. Snart ska jag cykla till skolan och får hoppas på att det inte regna när jag ska cykla för då blir man så äckligt blöt. Vi har bara en lektion nu på morgonen och sen har vi håltimma, funderar på att åka hem och se en film eller något. Ha det så länge !

Jag kommer nog inte skriva mer idag eftersom jag ska till Ödenäs ikväll så kommer nog hem någon gång imon. Ni får gärna höre av er till min mobil för nu har jag gratis sms, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0