DET ÄR SÖNDAG FÖRMIDDAG OCH JAG...

Det är ju frågan, vad ska jag göra? Det är fint väder ute men det inte alls som på sommaren då man kan sitta ute i timmar och bara njuta. Det är lite kyligare och det är inte alls på samma sätt. Helst vill jag ha kväll hela tiden känns det som. Jag vill kunna ligga inne och ha tända ljus i rummet och lyssna på härlig musik. Det är vad hanna känner för nu. När vi snackade vid frukostbordet i morse sa jag vad jag tyckte, alltså att jag vill ha det mörkt hela tiden. Då sa mamma att "det kommer snart och då vill du ha dessa ljusa dagar så ta vara på dem" men hur ska jag kunna ta vara på dem när jag inte riktigt tycker om dem. Det känns ju fel att sitta vid datorn hela dagen också men en öppen altandörr har jag i alla fall så solen skiner in i mitt rum.

Jag är så dålig på att ta bilder men kameran är urladdad och vi har ingen laddare hemma. Den är uppe i vår sommarstuga. När den har batteri ska jag försöka bli bättre på att ta bilder på folk jag är med och så. Jag ska även försöka skaffa lite fler besökare hur det nu ska gå till.

Sugna på att göra om det tjejer?

Kommentarer
Postat av: moa

OM jag vill!! :D <3

2009-09-20 @ 16:45:50
URL: http://mojonasson.blogg.se/
Postat av: camillaROHLÉN

oojah ! heltklart : D

2009-09-22 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0