DET VAR TYP HUNDRA ÅR SEDAN

Det var ett bra tag sen jag åt chokland bollar så varför inte passa på att göra några när man ändå är hemma på rast och inte har så mycket att göra. Eller jag borde göra något annat, t.ex. som att öva på min tyska interljvu som jag ska ha med min lärare på onsdag eller torsdag. Jag kan ju säga att jag ser inte fram emot det direkt men jag tror jag överlever bara jag är förberedd.

Ikväll ska min kära kompis Moa hänga med mig till hälsostudion och gå på ett pass. Det blir bodypump idag. Väldigt bra styrketräning ! Man kör med skivstång i princip hela tiden med olika vikter. Vi ska också besöka handbollsträning för att lämna tillbaka matchkläder och sånt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, chokladbollar. När man har något viktigare att göra som ex. läxor kommer man alltid på att göra något annat. Vet precis hur det är, sen sitter man där mitt i natten med skitläxorna och undrar varför man bakade? haha :D

2009-09-30 @ 11:52:46
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0