EN KALL (TREVLIG) KVÄLL

Idag på eftermiddagen kom jag och moa in på något ämne om idrott och då nämde jag att vår idrottslärare sa att det tog 16-18 minuter att gå runt bergen. Jag vägrade att tro det för om man har hyffsad konditon så springer man på typ 12 och då kan man fan inte gå runt på 16-18 minuter. Vi bestämde oss för att gå runt bergen i en ganska rask takt och vet ni avd det tog? Hela 29 minuter. Sonja måste gått i raket fart eller något. Snacka om blåst lärare. Hon kanske menade att hon sprang på 16-18 minuter, haha.

Efter våran test så tänkte vi att vi kunde ta vägen genom stan för skoj skull. Det kunde ju varit någon där man kände och hoppsan det var några stycken. Först stötte vi på moa och emma som skulle till öckerö(fest). Och dem berättade att de sett några vi kände lite längre upp så varför inte se vilka de var? My classmates, Erica, Hanna och Ronia!

Tjöta en stund sedan följde Ronia med mig och Moa eller vi följde med Ronia till mcdonalds. Kanske lät fel men vi tog i alla fall en glass och tjötade lite till. Trevligt tyckte jag men blev lite kallt annars hade jag gärna stannat en stund till.
Ha en trevlig kväll, sup inte ihjäl er en fin Lördag som denna! Hihi. Puss

Kommentarer
Postat av: Roonia

haha! tack för ni följde med mig=D det var mysigt, får göras om? (H)

2009-09-19 @ 20:55:22
Postat av: Hanna

Det gjorde vi så gärna :) Det var väldigt mysigt, nästa helg kanske? Du och Moa snackade ju om att ses och jag kanske kunde hänga på? ta en fika i stan eller något :)

2009-09-20 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0