FEEL ALONE


Alla andra  har kul och själv sitter man här som något jävla fån. Dagen har väl gått rätt fort för att bara varit hemma men nu är jag lite trött på det. Jag har än så länge sett sexton avsnitt av "vänner" och nej jag har inget vidare liv just nu. Näsan kliar och jag känner för att äta något onyttigt men vet inte om jag orkar ta mig någonstans för att köpa det. Jag känner mig ensam för tillfället men jag hoppas inte jag är det. Imorgon ska jag nog träffa Moa Jarl en stund och tjöta lite, får passa på nu när det är helg och allt. Men jag ser mest fram emot a-lags matchen på Söndag. Inget illa menat.

Efter att familjen ätit ska jag lägga mig och kolla vidare på vänner, asså jag älskar deras peronligheter och dem är så jävla kul att följa. De som inte har sett vänner är fan korkade eller något.

Bilderna visar vad jag har gått runt i här hemma idag, slappt och jävligt skönt !
Pappa skjorta och leggings! Nice man !

(Jag har inte ens orkat göra en ny design, känns som den här är lite ute nu när det inte är sommaren längre men får se när jag får tummen ur och gör det. Det enda som jag saknar är väl en riktigt go höst bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0