FROST

Igår  när man vaknade var det också frost ute och även idag. På något sätt är det vackert tycker jag. Det enda som är negativt är att då vet man att det är sådär isande kallt ute. Jag tycker även det har blivit kyligare på mitt rum. Får be mamma och pappa höja värmen för jag vill inte frysa när jag kliver ur sängen!

Jag tycker själv jag varit ganska duktig idag på morgonen. Klockan ringde sju men låg i sängen till tjugo över typ. Sen när jag gjort mig klar så satte jag igång med läxa! Klockan åtta på morgonen men jag var illa tvungen. Jag har ju kanske en tyska interljvu med min lärare och skrev ner lite svar och har övat lite med.

Äntligen är denna dag här, jag ska förmodligen köpa vinterjacka och skor ! Att gå till skolan idag känns faktiskt bra ! Ikväll är det ju a-lags match men vet inte om jag ska gå eftersom jag ska plugga och känner bara för att ta det lugnt. Vanligtsvis tränar jag ju på onsdagar men skiter nog i det med...

- nytagen bild                                           - gamal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0