GREAT DAY !

Fredriks fördelsedag så fick gå upp vid sju och gratta honom och usch vad jag var trött men efter ett tag piggnade man till. Skolan idag var mycket bättre än igår ! Igår var alla bara jobbiga, förlåt.. haha men idag var det kul faktiskt. Inte lika kul att sluta kvart i fyra men hade inget speciellt planerat förrutom att träna (springa) och det har jag hunnit med ! Jobbigt i denna konstiga september värme men nu känns det bra. För en stund sig proppade jag i mig massa god taco-paj vilket vi alltid har på fredriks födelsedag. Det har vi haft i fem år i rad nu.

Nu har jag läst igenom lite gloser vi har men gör mer imorgon innan skolan börjar och kanske lite ikväll, senare.. Jag väntar på svar från camilla men hon verkar inte svara.

åååhh, du är så fiin !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0