HALS ONT OCH LOTTNING

Nu börjar jag bli lite nervös. Idag ska vi lotta för vilka grupper och företag vi ska arbeta med i tre år framöver. Det är fem företag som ska delas på trettio stycken så det blir sex personer i varje grupp. Jag hoppas verkligen jag kommer i en bra grupp. Företagen som finns att välja mellan är, Svenska fastigheter, Mio, Ica Maxi, Pads och så är det ett företag till som jag inte kommer ihåg nu. Vi ska mötas tio i tio vid farkosten, sen blir det lotting.

Och nu börjar jag som alla andra bli krasslig, ont i halsen kom igår kväll och när jag vaknade idag var det värre så vet itne om jag kan träna ikväll. Segt för core intervall är ju kul ! Vi slutar fyra idag också, grymt segt men får se hur jag känner mig.

Tiden rinner iväg, här sitter jag i myskläder och har inte gjort iordning mig för fem öre. Puss

P.S hade en sjuk dröm, jag var gravid utan att jag visst om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0