HERREGUD, NU HAR JAG VARIT DUKTIG

Jag tycker faktiskt jag har varit duktig men kunde varit lite mer duktig faktiskt. Jag har varit ute ch sprungit innan skolan ens har börjat. Vi börjar klockan elva så man får ta vara på tiden om man ändå vaknar tidigt. Jag tog en hyfsat kort runda idag men mååånga uppförsbackar så det är bra ändå. Mamma bad mig stryka lite kläder men jag har verkligen inte hunnit det. haha. Nu sitter jag här med handborsten rätt i munnen. Mina tänder gör ont när jag tuggar eftersom de petade in gummiband mellan tänderna igår..

Mitt hår är fult och vill inte vara som det ska. Och kläderna ser bara konstiga ut, jobbigt men går bara tre timamr i skolan så får hoppas jag inte syns för mycket. haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0